środa, 8 października 2014

Ślub w Zawoi

Strasznie długo mnie tutaj nie było.
Co się u mnie działo? Dużo, oj dużo ;)

Napisałam i obroniłam pracę magisterską, skończyłam studia, byłam na wakacyjnym wyjeździe w Anglii i w Walii, dwukrotnie byłam w Zawoi, raz w Zakopanem. Pierwszy raz zdobyłam Małą Babią Górę, byłam też na Orłowej, Trzech Kopcach Wiślańskich, Magurce Wilkowickiej.

I najważniejsze - wyszłam za mąż :)

Ślub odbył się 16 sierpnia 2014 w naszej ukochanej Zawoi.
Plener ślubny mieliśmy w Orawskim Parku Etnograficznym w Zubrzycy Górnej oraz w Zawoi.
Autorem zdjęć jest fotograf Kamil Czernecki. Polecam stronę: http://www.kamilczernecki.pl/

































































7 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę spełnienia wszystkich swoich marzeń. Pozdrawiam serdecznie na nowej drodze życia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie razem wyglądacie. Życzę wam jak najlepiej kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia macie, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę takich widoków, super zdjęcia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to już wiem że chce mieć sesję zdjęciową we wakacyjnym okresie. Bardzo mi się spodobały te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń